PCTel (Re: AMR)

Veros Kaplan xkaplan na informatics.muni.cz
Pátek Duben 6 08:35:59 CEST 2001

 Jiří Černý wrote/napsal:
:
: Dekuji za alespon nejakou reakci, ale jde o zarizeni s PCTel chipsetem,
: ktere by melo fungovat. Drivery mam, ale hlasi ze device neexistuje (ttyS15
: se spravnymi major a minor mam a owner a group jsou take spravne podle
: dokumentace) Z toho usuzuji, ze o AMR kernel nevi a asi jsem se nevyjadril
: dost presne - spise mi jde o to jak donutit kernel aby toto detekoval. Na
: linmodem jsem samozrejme byl a na spouste odkazovanych strankach take, ale
: mel jsem v umyslu nejprve zkusit domaci linuxovou scenu, nez se zacnu ptat
: jinde a oprasovat english.

   Nenadava to pri kompilaci modulu na nejake problemy? Je ten modul
zavedeny v pameti?

   Paklize je AMR takova mala vec s asi 16 nozickami a jedna tam chybi,
tak ho mam v pocitaci take. Ten modem se hlasi jako PCI, zkuste se tedy
podivat do vypisu

$ lspci -v

  a podivat se, jestli tam neni nejaky PCTel ci Communication
Controller. Pokud neni, zkontrolujte si v nastaveni BIOSu (SETUP), ze je
modem povoleny. Pokud ve vypis zarizeni na PCI nebude ani pote, tak
nevim. Mozna by se mel take zobrazovat v te tabulce po startu (ale to
zalezi na BIOSu a nevim, co tam mate vy, ani co tam mam ja).

Ja mam doma taky PCTel a nakonec jsem to po nekolika pokusech vzdal :-(
Ale slysel jsem, ze to nekomu jede. Ja jsem se dostal k tomu, ze to
vytaci, zveda sluchatko, odpovida, nejak to piska (kdyz jsem na to volal
z druhe linky ci z mobilu). Nejak se to ale nedokazalo domluvit s jinym
modemem, coz je u modemu dost podstatna zavada :-)

S pozdravem

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <xkaplan na informatics.muni.cz>    http://www.fi.muni.cz/~xkaplan/
ISO-8859-2 compatible                    student Fakulty informatiky, MU Brno