PCTel (Re: AMR)

Jiří Černý cernyi na vscht.cz
Pátek Duben 6 13:05:24 CEST 2001

"Veros Kaplan" <xkaplan na informatics.muni.cz> píše v diskusním příspěvku
news:20010406083559.A5794311 na informatics.muni.cz...

>    Nenadava to pri kompilaci modulu na nejake problemy? Je ten modul
> zavedeny v pameti?

zaveden je a obcas to nenadava obcas je treba insmod -f, podle toho ktery
zdrojak/hotovy pctel.o jsem zkousel

>    Paklize je AMR takova mala vec s asi 16 nozickami a jedna tam chybi,
> tak ho mam v pocitaci take. Ten modem se hlasi jako PCI, zkuste se tedy
> podivat do vypisu
>
> $ lspci -v

na tom neco bude a ja se podivam hned jak prijedu domu, dik za nakopnuti
spravnym smerem

>   a podivat se, jestli tam neni nejaky PCTel ci Communication
> Controller. Pokud neni, zkontrolujte si v nastaveni BIOSu (SETUP), ze je
> modem povoleny. Pokud ve vypis zarizeni na PCI nebude ani pote, tak

jak jsem jiz psal, ve win funguje a v BIOSu povolen je, ale dik viz vyse
(nejak mne to nenapadlo) myslel jsem, ze budu muset kernel jeste premlouvat,
aby se prave takto choval - uvidime.

Jiri Cerny