beta RH 7.091 wolwerine - updaty

Pátek Duben 6 10:19:05 CEST 2001

On Fri, 6 Apr 2001, Milan Kerslager wrote:

> [...]

Termin nikdo mimo RH nevi a nikdo od RH ho nerekne. Nicmene uz delsi dobu
vychazeji nove verze RH vzdy na jare a na podzim (pulrocni vyvojovy
cyklus), takze.... :-)

Terminy se nerikaji jednak proto, ze by se mohli spozdit a vypadalo by to
jako slibotechna (coz tak vypadat RH nechce) a take se snazi prodavat (tj.
za manipulacni poplatek) distribuci, ktera je kompletne free a vcetne ISO
obrazu je k dispozici ode dne vydani zadarmo na Interentu. Takze pokud
chteji nejaky ten dolar vydelat a zaplatit lepsi vyvoj novych verzi, tak
je potreba alespon do okamziku uvolneni (k volnemu stazeni a k prodeji
zaroven) drzet vse pod poklickou. Mohlo by se treba stat, ze XY by pak
nabizel hotova CD a RH by museli cekat, az jim vytisknou manualy, vylisuji
CD a vyrobi krabice (coz by bylo na zavreni firmy, rep. vyvojoveho
oddeleni).

Nicmene i pres to muzete vyvoj zcela volne sledovat v distribuci Raw Hide,
ktera obsahuje presne stejne balicky, ktere prochazeji v dane dobe vyvojem
(a testovanim) a to i v soucasne dobe, kdy se pomalu blizi finale.

--
                        Milan Kerslager