beta RH 7.091 wolwerine - updaty

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pátek Duben 6 10:50:43 CEST 2001

On Fri, 6 Apr 2001, Milan Kerslager wrote:

> Terminy se nerikaji jednak proto, ze by se mohli spozdit a vypadalo by to
> jako slibotechna (coz tak vypadat RH nechce) a take se snazi prodavat (tj.
> za manipulacni poplatek) distribuci, ktera je kompletne free a vcetne ISO
> obrazu je k dispozici ode dne vydani zadarmo na Interentu. Takze pokud
> chteji nejaky ten dolar vydelat a zaplatit lepsi vyvoj novych verzi, tak
> je potreba alespon do okamziku uvolneni (k volnemu stazeni a k prodeji
> zaroven) drzet vse pod poklickou. Mohlo by se treba stat, ze XY by pak
> nabizel hotova CD a RH by museli cekat, az jim vytisknou manualy, vylisuji
> [...]

Jenom pro doplneni, stejny zpusob prace vcetne zverejnonvani ISO obrazu se
tyka i jinych distribuci, konkretne Mandrake, ted se pripravuje verze s
cislem 8, vyvojova vetev se oznacuje Cooker.

I kdyz je subject tohoto prispevku ponekud o nekom jinem :) rad bych touto
cestou pozadal ty, kteri maji dostatecne tluste lajny, zda by mohli
otestovat beta3 verzi, specialne prubeh instalace v cestine.
ftp://sunsite.mff.cuni.cz/MIRRORS/ftp.sunet.se/pub/Linux/distributions/mandrake-iso/8.0-Traktopel-beta3-CD1.i586.iso
ftp://sunsite.mff.cuni.cz/MIRRORS/ftp.sunet.se/pub/Linux/distributions/mandrake-iso/8.0-Traktopel-beta3-CD2.i586.iso

Jelikoz jsem spravcem ceskych prekladu k instalacnimu programu a dalsim
pomocnym programum, chtel bych dosahnout stejne dobreho pocesteni jako
ma RH 7.x CZ od Milana.
Vlastni preklad neni problemem, ten je ve chvili, kdy uvidim, jak
prelozeny text stoji v kontextu s tim, co je na obrazovce, ze se musi
zmenit pady pridavnych jmen apod.
I kdyz Beta3 neobsahuje vsechny opravy, ktere jsem uz udelal, presto mohou
nektere preklady pripadat nekomu nesrozumitelne.

Diky za pripadnou pomoc, finalni verze se jiz velmi rychle blizi!

	Radek Vybiral