Upgrade RH 6.2 na GLIBC 2.2

Martin Reiser martin.reiser.konf na tesmedia.cz
Pátek Duben 6 08:19:30 CEST 2001

trochu OT:
ja jsem sel druhou cestou a upgradoval jsem glibc, rpm, squid, rhn a
vysledkem bylo naruseni rpm databaze, kde rpm -qa se po case zasekne a
nepomohl ani --rebuilddb, respektive na zkušební masine to probehlo o.k. a
na ostre k.o.
ale nejakou dobu to vydrzi, tom rpm databaze na neco funguje, na neco ne.

-----Original Message-----
From: Milan Kerslager [mailto:milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz]
Sent: Friday, April 06, 2001 12:45 AM
To: linux na linux.cz
Subject: Re: Upgrade RH 6.2 na GLIBC 2.2

On Thu, 5 Apr 2001, Karel Salavec wrote:

> Hmmm, tak ja jsem to udelal. Vysledkem byl krasne nebootujici stroj
> :-((( Na svou obranu podotykam, ze to nastesti byl komp zkusebni, pro
> tyto ucely specielne uvolneny . Z ciste instalace to pak nabehlo
> vsechno jak vino. Takze se upgrade ostatnich masinek timto zpusoben
> provadet nebude.

Jak jak nebootuje? Pokud je spatne LILO (tj. nezavede se jadro), tak staci
vrazit do toho pocitace instalacni CD-ROM a na prvni dotaz odpovedet (nebo
si pri ugrade nechat udelat zavadeci disketu):

linux root=/dev/hdXY initrd= init=/bin/sh

kde hdXY je korenovy oddil (napr. hda1).

Pak udelate (s pripadnou upravou /etc/lilo.conf):

mount -o remount,rw /
/sbin/lilo

Pokud je zavada jinde, tak se da taky resit (vzdycky)... Upgrady delam
docela bezne a pokud vylozene neskazim sam (nebo je to nejaky specialni
pripad), tak to funguje.