Upgrade RH 6.2 na GLIBC 2.2

Karel Salavec karels na pc163.gr.ph.ct.cz
Pátek Duben 6 17:58:21 CEST 2001

Dne Pá, 06 dub 2001 jste napsal(a):

> Jak jak nebootuje? Pokud je spatne LILO (tj. nezavede se jadro), tak staci
> vrazit do toho pocitace instalacni CD-ROM a na prvni dotaz odpovedet (nebo
> si pri ugrade nechat udelat zavadeci disketu):
>
> linux root=/dev/hdXY initrd= init=/bin/sh
>
> kde hdXY je korenovy oddil (napr. hda1).
>
> Pak udelate (s pripadnou upravou /etc/lilo.conf):
>
> mount -o remount,rw /
> /sbin/lilo
>
> Pokud je zavada jinde, tak se da taky resit (vzdycky)... Upgrady delam
> docela bezne a pokud vylozene neskazim sam (nebo je to nejaky specialni
> pripad), tak to funguje.

> [...]

Aha, spatne jsem se vyjadril :-(((
Do singleuseru jsem se dostal, ale ani po milem dni, stravenem rekompilacemi
kernelu a experimenty s nastavenim se mi nepodarilo dosahnout stavu, kdy by se
nehadaly sitove karty (2) a SCSI radice(4). No a protoze spravce aplikce uz
tlacil na to, ze by rad funkcni system .... nastala instalace docista docista.
Tak uz to obcas v komercnim prostredi chodi :-(((
Jo, jo, kde vzit ten cas ... ja byl rad alespon za moznost experimentu, protoze
kdyby se to stalo na ostrem systemu, kam se hlasi pres 15k lidi ...

--
S pozdravem

                      Karel Salavec

vedouci oddeleni operacnich systemu