Lze strcit PCI kartu za chodu do masiny aby jela ?

Daniel Smolik marvin na sitour.cz
Pátek Duben 6 10:47:01 CEST 2001

Petr Skoda wrote:

> Pozor OT ! vypraveni starcu ;-)
>
> No kdyz jsme u tech hororu jak jsme zastavovali a zase pousteli elektrony
> ;-) , tak se musim pochlubit taky jednim zazitkem. Podotykam ze to neni
> systemacka latina a skutecne jsem celou noc zoufale premyslel jak z toho
> ven - pak uz je cloveku vsechno jedno ;-()
>
> V jednom starem klonu SPARCSTATION-1 (stale nam jeste bezi) byla hrozne
> stara verze firmwaru v PROM. Krome toho ma SPARC i tzv NVRAM (baterka
> zalita ve svabu) kde je ulozena konfigurace odkud bootuje, rezimy
> seriovych portu apod a mimo jine i moznost spustit pred kodem z ROM
> [...]
To mi taky neda. Jednou jsem upgradoval BIOS na mem starem
PC. A nejak se nezadarilo a byl konec. Nastesti muj kamos
mel stejny borad. Tak jsem si pod tajemnou zaminkou board
vypujcil. Vyndal jsem EERPOM  z toho jeho dal do
sveho.Zapnul jsem cacheovani v BIOS nabootoval. Pak jsem ji
vyrval za chodu vratil tam tu moji blbou a flashnul ji
zparky. A ono to fungovalo.

					Dan

PS: tez sorry za Offtopic ale nedalo mi to.

--
Daniel Smolik
Sitour spol. s r.o.