Lze strcit PCI kartu za chodu do masiny aby jela ?

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pátek Duben 6 07:45:29 CEST 2001

On 5 Apr 2001 21:39:43 +0200, Petr Skoda wrote:

: Marne psali v ruznych trikach, ze jde pouzit kouzelne STOP-N a NVRAM se
: ignoruje. To sice chodilo na vedlejsim stroj s novejsi PROM ale tady ne
: (asi to naklonovali spatne).

Ale islo, len ste malo cakali. Ja som dopadol podobne (tiez
ma napadlo babrat sa s tym Forthom) a potom som s masinou
za "povzbudivych" slov sefa pochodoval do spriatelenej
firmy, kde sme toho Suna kupili :-) Ten stop-cosi bolo
vraj treba drzat radovo minuty (novsia PROM to mozno
mala kratsie).

: Tak jsem si rekl, ze svaba vyhodim a bude to. Jenze ouha - v nem jsou u
: hodiny RTC a co horsi ethernetova adresa a hostID masiny (= ztrata nejen
: site, ale i drahych licenci na kompilatory).

Heh, hadajte preco som sa s tou NVRAM-kou hral :-)))

Zdravi
--
					Stano