Kudy na upgrade BIOS

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pátek Duben 6 11:53:33 CEST 2001

> pro
> za
>
> Docela silena predstava, ze pod linuxem provadim neco takoveho.
>
> To je pro vas takovy neskonaly problem vyrobit disketu s DOSe prikazem
> format a: /s a nakopirovat tam pod Linuxem prislusne soubory a pak to
> prebootovat?
>
> Nechtejte pod Linuxu zase divociny, aby vam vencil psa a podobne :)
>
> R.V.

Ale kdez! To byla teoreticka uvaha - proc by nemohl jit update BIOSu necim
jinym nez M$ utilitou. Predpokladam nezavislost BIOSu na pouzivanem
operacnim systemu.

Me to jako divocina zas nepripada. Nemyslim si, ze provedeni update BIOSu je
nejaka exoticka zalezitost. Chtel jsem pouze vedet, zda si s touto
zalezitosti umi nejak poradit i linux.

Na druhou stranu je pravda, ze linux BIOS ke svemu zivotu az zas tak
nepotrebuje..........

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz