OT: FW: Prosba

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Sobota Duben 7 07:37:21 CEST 2001

On 6 Apr 2001 19:09:25 +0200, Jan Marek wrote:

:> Omlouvam se prevelice, zcela evidentne to nepatri do teto konference, ale
:> pomoc je pomoc. Ja ve svem okoli nikoho takoveho nenasel a zaroven doufam,
:> ze jsem nenaletel nejakemu hloupemu vtipu.

: bohuzel... :-(

Nechcelo sa mi kontrolovat to cislo, ci aspon patri onkologickemu
ustavu, ale velmi prosim kazdeho, neposielajte veci s tlf. cislom
dalej, pokial si nie ste _stopercentne_ isti, ze je to myslene
vazne. Idiotov je na svete dost a ak to bol zly vtip, nechcel by
som byt vlastnikom toho cisla. Plny mailbox je jedna vec,
stovky telefonatov na sukromne cislo su ale trochu o inom :-(

V tych pripadoch, ked to vazne myslene je, to (po overeni) rady
odvysielaju radia - nebolo by to po prvy krat. To zasiahne daleko
vacsi pocet ludi, ako newsgrupa.

: Je videt, ze je v lidech zakorenena neduvera ke zdravotnictvi

Mimochodom v tomto pripade tak trochu opravnena - management krvnej
banky je na Slovensku pokial viem tak mizerny, ze spusta krvi pride
nazmar. Ale to sem uz vazne nepatri.

Sorry za off-topic.

Zdravi
--