Riesenie - po hlupej chybe Linux nebootoje.

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pátek Duben 6 18:50:05 CEST 2001

  Promin, zvyk je zelezna kosile. Urcite hda1 (nebo hda2 podle particie)

> To se docela divim, ze pokud nemas /dev/sda1, tak ten mount
> automaticky premountoval hda1. Jinak vypis toho, co je kam mountovano
  Namountuje. Jinak hlasky apod. se jsete daji odstranit tusim volbou n jako
force ho donutis ke vsemu i kdyz nemuze zapsat mtab. to je asi ono.

> (namountovane filesystemy) dava prikaz df (nedestruktivne).
  Ano, ale ne tak docela.
  df    = disk free - tedy volne misto na discich
  mount = mount     - bez parametru vypise namountovane vse, vcetne proc shm
atd.

> Martin Horak
Preji pekny vecer [8*]

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz