prepnutie sietovky na 10Mb/s

Tomáš Vondra vondra na tesmail.cz
Pátek Duben 6 20:00:34 CEST 2001

Shodou okolnosti mám kartu se stejnym chipem, konkretne ji vyrabi firma
Micronet. Osobne to provozuji jako NE2000 PCI. Neni nahodou de4x5 pro karty
od Digitalu? (konkretne pro ty uvedene tady:
http://www.linuxhq.com/kernel/v2.4/doc/networking/de4x5.txt.html).

Sice jsem nikdy 10/100 Mbit prepinat nepotreboval, ale zkusil bych to pod NE
2000 PCI.