prepnutie sietovky na 10Mb/s

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Duben 7 01:38:28 CEST 2001

On Fri, 6 Apr 2001, Radovan Lucina wrote:

> nahodil som si RedHat 7 a ako eth0 mam kartu RTL8029A TP10/100Mb. v

Co chceš přepínat? Karta s čipem RTL 8029 je pouze 10Mb/s a
používá se ovladač ne2k-pci - NE2000 PCI.
Jinak pokud máš RTL 8139A tak pro tu existuje přímo ovladač rtl8139.

> sucastnosti dost bezna lacna karta. pod Win98 viem tuto kartu prepnut do
> lubovolneho modu ale pod Linuxom mi bezi iba na 100Mb. system s nou pracuje
> pod ovladacom de4x5.
>
> dufal som ze cez modprobe by sa mohla dat prepnut na 10Mb. skusal som to cez
> parameter options=64 ale nefunguje to.
>
> posunie ma niekto dalej?

Zjisti tedy konkrétně co máš za kartu, jinak ke každe RTL kartě jsem
dostal program pro nastavení karty pro dos a tam jde na pevno zadat
parametry.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus: špatné oči.