Kudy na upgrade BIOS

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Duben 7 01:50:43 CEST 2001

On Fri, 6 Apr 2001, David Jez wrote:

>   Ahoj,
>
>   Naprosty nesmysl mit vubec povoleny zapis do flashky. Zkousel jsi nekdy

A jak ho zakázat? Já tu nemám žádnou propojku.
Řešeno druhým obvodem u kterého jsem vyhl jednu nožku pro zápis dat,
původní IO s biosem pro jistotu založen a schován.

> reklamovat desku s prepsanym BIOSem z CIHa? Nejde jen o CIHa, takovych viru
> muze vyrobit kazdy druhy studentik 20. Jde o princip. Ja napriklad flashku
> nemam nikde. Je takovy problem flashku vyjmout, uschovat pro pripad reklamaci
> a BIOS cas od casu vypalit v programatoru do EEPROMky? Pak uz mas s chybama
> a vadnym BIOSem pokoj, a prodejce se take nemuze kroutit, kdyz ti nebude
> fungovat cokoliv a neodkaze te do haje (Uz jsem tento postup videl nekolikrat)
>
>   Prijemny vecer az do pozdnich hodin preje

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus: špatné oči.