Setric obrazovky a heslo v KDE 2.1 na SUNu

Jan Polacek Jan.Polacek na f21.n420.z2.gate.fidonet.cz
Pátek Duben 6 15:06:35 CEST 2001

Zdarec uhlar na fantomas.sk,

Ctvrtek Duben 05 2001 10:10, uhlar na fantomas.sk =:-v =------------> All:
 ->> narazil jsem na takovy problemek, po upgrade KDE z 2.0 na 2.1 na
 -> RH
 ->> 6.2 pro sparc mi pri zablokovani obrazovky setricem chranenym
 ->> heslem uz se do KDE nedostanu. System heslo odmita, pomuze jen
 ->> Ctrl-Alt-Backspace a schozeni celych X. Nepomohl ani reboot.
 ->> (skoda, mel jsem skoro 4 mesice uptime ;-)

 u> je to upradom KDE ? mozno to KDE ma zakompilovane md5 hesla a v
 u> shadow
 u> su DES alebo naopak... ten pam by mal pomoct -- Matus "fantomas"
 u> Uhlar, sysadmin at NEXTRA, Slovakia; IRCNET admin of
 u> *.sk uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ;
 u> http://www.nextra.sk/ 42.7 percent of all statistics are made up on
 u> the spot.
Ja sem nainstalil na RH6.2 kde 2.1 a mam problem ten samej. Mel jsem
nastavene prihlasovani v grafice a nenalogoval sem se ani tam. Takze
sem se tam nakonec dobejval telnetem a prepisoval inittab, abych se
vubec dostal dovnitr s nejakym koser restartem a nemusel to na tvrdo
resnout. Taky se mi to nepodarilo vyresit.

Cauky
                                                  Honza đB-Q