Setric obrazovky a heslo v KDE 2.1 na SUNu

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Sobota Duben 7 14:09:10 CEST 2001

Jan Polacek wrote:

>  ->> narazil jsem na takovy problemek, po upgrade KDE z 2.0 na 2.1 na
>  -> RH
>  ->> 6.2 pro sparc mi pri zablokovani obrazovky setricem chranenym
>  ->> heslem uz se do KDE nedostanu. System heslo odmita, pomuze jen
> Ja sem nainstalil na RH6.2 kde 2.1 a mam problem ten samej. Mel jsem
> nastavene prihlasovani v grafice a nenalogoval sem se ani tam. Takze
> sem se tam nakonec dobejval telnetem a prepisoval inittab, abych se
> vubec dostal dovnitr s nejakym koser restartem a nemusel to na tvrdo
> resnout. Taky se mi to nepodarilo vyresit.

No, tak tohle mi funguje v pohode. Od uplneho pocatku po nainstalovani.
RH 6.2cz, KDE 2.1, qt 2.2.4, Xfree 3.3.6, ale kdyz se ted divam do
/etc/shadow, tak jako uzivatel tam heslo nemam (mam to doma),  ale root
nema heslo v MD5, takze by to tim byt mohlo.

                        Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.cz

WWW:   http://www.spszl.cz/~lednicky