solaris ... [was: Re: Tenky vs. tlusty klient]

Brandis, Jaroslav jaroslav.brandis na softec.sk
Pondělí Duben 9 13:31:00 CEST 2001

nedavno som bol na Set REady linux  roadshow a IBM tam prezentovala riesenie ako nahradila 70 sun-ovskych serverov u firmy Telia  : posadili im tam mainframe S390 a v ramci virtualnych strojov im tam naspustali linuxy. maju ich kolko potrebuju, pridavaju a uberaju ich dynamicky a co sa tyka vykonnosti tak to ma este velku rezervu. myslim ze hovorili nieco o 1500 beziacich serveroch ako o nejakej hranici. A co sa tyka paralelnej prace SUN na to urcite nie je vhodna platforma.