LDAP - tvorba databaze

Martin Horak horakm na mail.sce.cz
Pondělí Duben 9 16:56:16 CEST 2001

Preji pekny den.
Rozhodl jsem se zacit pouzivat LDAP, zejmena pro potreby autentikace
a uchovani uzivatelskych hesel na jednom miste. Autentikovat se budou
uzivatele do Apache, PHP, Samby, IMAPu a POP3. Bohuzel naprosto tapu
v tom, jak vybudovat databazi uzivatelu. Take bych rad nejakym
zpusobem zohlednil org. strukturu firmy. Proto bych se rad zeptal:
1) Mam pouzivat preddefinovana schemata, nebo definovat vlastni?
	a) Pokud definovat vlastni, jak?
2) Existuji nekde priklady struktur, ze kterych bych mohl vyjit (jake
tridy se na co pouzivaji)?
3) Jak se zadavaji ceske znaky? Jsou k tomu pouzitelne utility?

Staci mi i odkaz na prislusnou dokumentaci (zatim jsem cetl OpeLDAP
2.0 Administrator's Guide).

Moc dekuji,

Martin Horak