Python a klav. zkratky v IDLE (was: C/C++ libraries for linux again )

David Janko djanko na infoware.cz
Pondělí Duben 9 17:01:32 CEST 2001

Zdravim vsechny,
po prechozi debate jsem se tedy pustil do pythonu a celkem se mi libi. Prosel
jsem par IDE a  zjistil ze idle vypada prijatelne, az na klavesove zkratky,
ty jsou priserne :(. Zkusil jsem je upravit (v podstate nastavit je v
keydefs.py jako pro win) ale i presto pak bohuzel nefunguje napr. Control+v a
nektere veci jako indent tam ani nejsou .. chtel jsem se zeptat, jestli zde
nekdo nema zkusenosti s timto nastavenim, pripadne mi muze doporucit nejake
dalsi IDEcko (pls ne typu emacs a vi, tak daleko jsem jeste nedospel ;-)). A
jeste prosim, neni nahodou nejake rozhranni pro QT (s podporou v IDE) ?

Predem vsem moc dekuji ...

S pozdravem
			David Janko