solaris ... [was: Re: Tenky vs. tlusty klient]

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pondělí Duben 9 16:23:07 CEST 2001

> SUN neni jediny, vetsi Alpha servery od (nyni) Compaqu tohle umeji taky,
> odhadem asi tak rok. Jak vymenu i pridavani vseho mozneho za chodu, tak
> i rozdeleni na relativne nezavisle domeny.
> Jako perlicka se dokonce kdysi na nejake predvadeci akci ukazovalo,
> jak v ramci jednoho stroje spolu pres sdilenou pamet primo komunikoval
> OpenVMS a Linux.

To je okej. Ale vie to rozdelovat DYNAMICKY ? Co som sa rozpraval s
clovekom od SUNu, tak mi tvrdil ze nevie o tom, zeby to este niekto mal.
Ze vacsina to ma len staticky. T.j. rozdelovanie prostriedkov medzi domeny
sa robi pred zapnutim celeho systemu.

--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2