solaris ... [was: Re: Tenky vs. tlusty klient]

Martin Bily bily na cs.felk.cvut.cz
Pondělí Duben 9 17:49:37 CEST 2001

>To je okej. Ale vie to rozdelovat DYNAMICKY ? Co som sa rozpraval s
>clovekom od SUNu, tak mi tvrdil ze nevie o tom, zeby to este niekto mal.

Dynamicky rozumim za chodu, bez nutnosti zastaveni nebo rebootu prislusne
instance OS.
V tom pripade procesory ano. Pokud jde o pamet a periferie, tak dosud ne.
Zatim neni dodelana podpora v OS, pracuje se na ni.

S pozdravem,
      Martin Bily

Martin Bily, Dept. of Comp.Sci.         e-mail: bily na fel.cvut.cz
Czech Technical University              phone: +420-2-2435 7323
Karlovo nam. 13
Praha 2, Czech Republic