existuje program na ucetnictvi?

Grumpa grumpa na qwert.cz
Pondělí Duben 9 20:06:57 CEST 2001

Diky za vase ohlasy.
Technicky vzato: nejlepe mi po predchozich diskuzich stale vychazi Linux
server s PostgreSQL a klienti s prohlizeci intenetu. Kombinace PHP a HTML by
mela byt dostatecna, a prida-li se na strane klienta kontrola vstupu pres
JavaScript, da se mluvit o komfortu.:o)
Pro zacatek bych spise videl funkcni system (tedy zamereny na agendy) a s
rozsirenimi typu "ruzna prava pro ruzne skupiny uzivatelu" bych klidne
pockal.

** Pokus o zadani:
Jako byvaly obchodnik, dnes vseumel, vidim jako klicove agendy:
- Ucetnictvi s vystupy pro danove formulare a s jednoduchymi rozbory.
- Fakturace (to je asi jasne proc, ze?:o)
- Sklady, jen evidence a pohyby
- Objednavky zbozi.
A to v tomto poradi (ucetnictvi je vzdy jadrem, ze?).
Ucetni evidence by mela byt schopna, krome syntetickych a analytickych uctu,
take zachytit uctovani na strediska a cinnosti. Kdo ma firmu zamerenou na
vice oblasti, chape proc, i kdyz je obrat treba maly.:o)
Budeme se tedy jeste chvili bavit o zadani?

Diky a zdravi Grumpa