Suse7.0, vytacene spojeni pres wvdial - stahovani posty pres pop3

Magdalena Kolinova kolinovm na vscht.cz
Úterý Duben 10 14:28:32 CEST 2001

Dobry den,

rada bych polozila dotaz ohledne problemu, na ktery se mi stale nedari najit
odpoved nebo reseni jednodussi nez pouziti fetchmail. Situace je zhruba
takova: mam LAN se tremi pocitaci, z toho jeden server Suse7.0, v nem
modem; funguje ip maskarada tak, ze prijde-li z nektere stanice pozadavek
na pripojeni, modem na serveru (brane) spojeni vytoci. Pro vytaceni pouzivam
wvdial. Na Suse bezi caching DNS server. Problem se tyka Outlook Express na
stanicich; kdyz se na nektere stanici spusti Outlook Express a ma stahnout
postu, zacne se vytacet spojeni, spojeni se navaze a po nejake dobe, radove
vteriny, Outlook Express ohlasi, ze se spojeni s pop3 serverem nepodarilo
navazat. Druhy pokus (pri navazanem modemovem spojeni) jiz funguje bez
problemu. Timeout pro odpoved pop3 serveru v outlooku je nastaven na 2min,
takze tady problem zrejme nebude. Podobny problem u Internet Exploreru neni.

Vyresit by se to zrejme dalo stahovanim posty pomoci fetchmail, ale pro
moji situaci je to jednak zbytecne, jednak me zarazi, kde je vlastne problem
a jestli je na strane outlooku nebo vytaceneho spojeni. Nesetkali jste se
nekdo s takovym problemem?

Predem dekuji za pripadne rady,

Magda Kolinova
--