existuje program na ucetnictvi?

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Středa Duben 11 12:40:48 CEST 2001

On Wed, Apr 11, 2001 at 11:15:23AM +0200, Karel Zak wrote:
>  Hmm, asi se bavime o ruznych vecech. Mape se snazi o trivrsvou architekturu
> zatimco vam by se libilo neco jako funkcni M$-Access :-)

To opravdu chtel! :-) Ale vazne mozna, ze az bude Mape zralejsi, bude to ono.
Jinak co do jednoduchosti vytvareni UI mate pravdu (s tim M$ Accessem). V jedne
knize o Perlu jsem cetl nasledujici vetu (nepamatuji si to doslova):

"Rozdilnost jazyku neni v tom co umoznuji, ale v tom co usnadnuji."

Psat se dnes da opravdu (temer) cokoliv v cemkoliv, jenze pokud potrebuji delat
neco milionkrat potrebuji to popsat na jednom radku a uz se k tomu nevracet,
nikoliv to popsat na 100 radkach a jeste to hlidat pri kazdem pohybu po
formulari. O tom to je, proto se dodnes pise v PC Fandu, Foxce a dokonce v
M$ Accesu to se da psat pul roku v C je v PC Fandu za hodinu hotovo.

Martin