existuje program na ucetnictvi?

Mirek Novak mirek.novak na auto.cz
Středa Duben 11 08:41:57 CEST 2001

b.linda na sh.cvut.cz píše:

> tak jsem precetl fse:
> -zatim nikde nepadlo slovicko bezpecnost, coz je v client server aplikaci
> zaklad ;-)

Souhlas

> -Javascript vzhledem jeho nekompatibilite je uplne nanic, u nej je mozno
> spolehnout se pouze na elementrani funkce.

Ucetnictvi probiha (vetsinou) v ramci uzavreneho prostredi firmy. Jako spravce
(je to hnusne, ja vim) mohu "naridit" pouzivat napr. pouze MSIE, a tim padem se
mohu soustredit na interface pouze pres tohoto klienta.

> -formularovani pod HTML je zoufale pomale, mozna je to mym nezvykem, ale
> ovladani formularu pod ruznymy prohlizeci se lisi. Duraz by mel byt kladen
> na operabilitu

Souhlasim, HTML je nevhodne pro porizovacku dat (fakturantka ve sklade), mam
vlastni skusenosti z dost velke malo/velko obchodni site skladu a prodejen s
potravinami a mohu rici, ze pres nejruznejsi nabidky sw s GUI jsme vzdy
preferovali znakove orientovane prostredi.  Grafika se hodi, pouze pro
"vizualizace manazerskych dat", a rychlostne a casove mene narocnejsi vstupy,
personalistika, mzdy, prubezne sledovani pohybu na sklade a ruzne analyzy.

> -reseni by bylo pouzit nejake xml based GUI. Mozna od Mozilly.

Vysoka nespolehlivost, nizka rychlost, slozitost ovladani.

> -veskere pocitani smerovat na server.

Podle meho je dobrym zakladem spravne navrzena struktura databazi. Pokud se tahle
cast povede, jsou naroky na vypocty minimalni.

> -napojeni na Offisovske baliky - nutnost pro reporting. Tex je sice fajn,
> ale tato moznost musi byt.

... XML ?

Mirek Novak