existuje program na ucetnictvi?

Tomas Valousek xvalous na pluto.spsselib.hiedu.cz
Středa Duben 11 11:01:41 CEST 2001

> Ucetnictvi probiha (vetsinou) v ramci uzavreneho prostredi firmy. Jako spravce
> (je to hnusne, ja vim) mohu "naridit" pouzivat napr. pouze MSIE, a tim padem se
> mohu soustredit na interface pouze pres tohoto klienta.
Porad jsem premyslel, jak to udelat, aby to nejak rozumne vypadalo, ucetni
v tom mohli normalne delat a bylo to pres HTML+PostgreSQL+php/perl...
A podle mne je nejlepsi reseni jiz integrovano v IE. Ne ze bych o te
featurce nevedel, ale teprv dneska mne doslo, ze by to podle mne mohlo
vypadat dobre. Tak schvalne, stisknete F11 a uvidite (pokud teda nekdo
mate IE ;-)).

--
---
	Tomas -VALY- Valousek