existuje program na ucetnictvi?

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Středa Duben 11 10:04:41 CEST 2001

On Wed, Apr 11, 2001 at 09:27:22AM +0200, Karel Zak wrote:

>  GUI? DB2, Oracle, PostgreSQL, ODBC ..., cache formu, sdileni pristupu do
> SQL, management useru, psani modulu v C, Pythonu, Tcl, Perlu apod.
> To neni jen GUI...

Jo jenze je to nefunkcni (kulantneji receno je to velmi ranna verze), obrovske
a uprimne receno se mi to zda nepouzitelne. Predstavoval bych si spise neco
mensiho, kde bych jednoduse navrhnul formular, dotaz, obsluhu udalosti a uz by
to bezelo. Mozna mene podporovanych prostredi, ale hlavne neco funkcniho. Mape
potrebuje zatim spise systemove, nez databazove programatory.

Martin