existuje program na ucetnictvi?

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Středa Duben 11 11:15:23 CEST 2001

On Wed, Apr 11, 2001 at 08:04:41AM +0000, Martin Lebeda wrote:

> Jo jenze je to nefunkcni (kulantneji receno je to velmi ranna verze), obrovske

 To souhlasim, velmi ranna verze to je -- tedy ona jeste neni zadna verze
:-) My si dobre uvedomujeme, ze je to beh na hlouhe trati, ale jsme toho
mineni ze se to vyplati.

> a uprimne receno se mi to zda nepouzitelne. Predstavoval bych si spise neco
> mensiho, kde bych jednoduse navrhnul formular, dotaz, obsluhu udalosti a uz by

 Hmm, asi se bavime o ruznych vecech. Mape se snazi o trivrsvou architekturu
zatimco vam by se libilo neco jako funkcni M$-Access :-)

			Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/