existuje program na ucetnictvi?

Zdenek Drvota drvota-l na zds.cz
Středa Duben 11 09:40:01 CEST 2001

Ahoj
### Karel Zak napsal dne 10 Apr 01, v 13:41 :
>  Jinak ano, textove rozhrani je pro *ucetni* lepsi. Web formular bez
> pouziti mysi by mne zajimal. Mne znama jedna z mala plne funkcnich
> implementaci menu v JavaScriptu ma 850 radek (pro ncurses jsem todle pred
> lety napsal v C na cca 600 radek a umelo to mnohonasobne vice veci).
>
>  IMHO, HTML stranka je pouzitelna pro cloveka, ktery potrebuje vystavit
> fakturu a nacpat par veci do penezniho deniku, ale urcite to neni nic pro
> cloveka ktery se tim zivi 8 hodin kazdy den a ma radove tisice dokladu.
> Takovy clovek zaroven jeste neprotebuje Oracle a SAP :-)

Je vcelku jedno, jestli to bude textové rozhraní (80x25) nebo
grafické (v HTML). ALE důležitá je RYCHLOST zadávání.
Pro účetní, pracující v běžné firmě, je v podstatě fuk, jestli
zadává jeden doklad 10 nebo 20 sekund, ale ve firmě, která se
účtováním živí, už je to hranice mezi životem a smrtí :-)
Zrovna tak musí být rychlá odezva od ukončení zadání jednoho
k zobrazení čistého formuláře pro druhý doklad, například.
Pro účetní firmu  je takový pomalejší software nepoužitelný.
Ovládání myší je naprosto zbytečný luxus a NESMÍ být vyžadováno,
celé se musí dát ovládat i JEN klávesnicí, v každém případě
při zadávání (pořizování) dat.
BTW i účetnictví v textovém režimu se dá udělat opravdu,
ale OPRAVDU špatně, jako třeba GORDIC (kdyby to nevnutili
státní správě a samospráve, už dávno by s tím zkrachovali).
A jejich win verze je naprosto, ale NAPROSTO TOTÉŽ, jen
s grafikou :-( To obojí je odstrašující příklad.

Pokud by byl zájem o zkušenosti IT a účetní firmy, jsme
k dispozici ;-)

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708       tel:+420-40-6613756
530 02 Pardubice            fax:+420-40-6613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail