existuje program na ucetnictvi?

Středa Duben 11 11:09:13 CEST 2001

> Pro účetní firmu  je takový pomalejší software nepoužitelný.
> Ovládání myší je naprosto zbytečný luxus a NESMÍ být vyžadováno,
> celé se musí dát ovládat i JEN klávesnicí, v každém případě
> při zadávání (pořizování) dat.

	Je zajimave, ze ja takovyto pristup VYZADUJI i v GUI programech,
protoze je to proste rychlejsi... v tomto ohledu mne skoro vsechny
soucasne GUI programy dost nakrkavaji, protoze na zakladni vlastnost GUI
- akceleracni klavesy (proc se asi tak nazyvaji?) - proste zapominaji
skro vsichni tvurci (neni to jen o Menu...).

	Bohuzel stejne veci jsou v cele plejade GUI OS soucasnosti...:-(

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno