existuje program na ucetnictvi?

Středa Duben 11 11:57:42 CEST 2001

> K tomu tisku: TeX prevest do PS primo vyrastrovat pro dany typ tiskarny do
> souboru na serveru pomoci gs a tento tiskovy soubor na klientovy jen kopirovat
> na tiskarnu. (jedna z moznosti)

	Jak kopirovat? Uvedomte si, ze aplikace bezi na strane serveru ne
klienta...

> Prave svadim boj s oracle*forms...rozbehat to, to je des...

	No vidite a ony formsy budou fungovat v necem jinem? Rikam, ze hledat
otevrene reseni a ne firemni produkt. Vy jste napsal, ze na free-Linuxu
neexistuje, mate pravdu, ja ale rikam ze mi ho v soucasne dobe nenabizi
zadna spolecnost a to nejen na Linuxu.

> Nesouhlasim, komponenty to jsou, ale neni mozne je inteligentne provazat, ony
> proste nespolupracuji...a pokud jde o interface, reseni "jazyk - obecny toolkit
> - knihovna klienta db" nepovazuji za rozumne pouzitelne, drtivou vetsinu casu
> stravim tim, ze se snazim vytvorit a provazat formular a vracena data, to by
> melo jit jen deklarovanim "co kam provazat". Sorry, nic proti obecnym jazykum a
> toolkitum, ale pak neni cas ani sila na vlastni logiku toho co to vlastne ma
> delat.

	Myslim si, ze se mylite - JDBC, Embedded SQL, HyperQbs, XML apod. si
myslim, ze jsou opravdu silne technologie.

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno