Semafory a sdilena pamet

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Středa Duben 11 13:10:14 CEST 2001

Marek Dieze wrote:

>Dobry den,
>obratil se na me jeden kolega s nize citovanym problemem. Ja nejsem
>programator a tato oblast je pro me "spanelska vesnice". Hledal jsem
>nejake info v archivu konference, ale moc mi to nepomohlo:-). Neco jsem
>nasel  v LDP, ale nikde se mi nepodarilo najit odpoved na nize citovane
>otazky. Mam zatim pocit, ze semafor muze sestrelit pouze jeho vlastnik
>bez ohledu na nastaveni prav pro skupinu (jak to obejit?). Muze mi nekdo
>poradit s timto problemem? Man stranky k ipcs a ipcrm jsou pomerne
> [...]
Zdravim. V zasade mate dve moznosti.
1) Pozadate nekoho, aby zanalyzoval problem - coz bude asi narocne na
cas (a bude to i o penezich).
2) Pokud zkusite provest analyzu sam, pak doporucuji knihu "Linux
zaciname programovat" (Computer Press). Budou ji mit urcite na Vltave.
www.vltava.cz

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz