Beginner: Prechod na jadro 2.4

Martin Smetak linux_minca na no9.cz
Středa Duben 11 13:36:29 CEST 2001

Zdravim vsechny!

Pred nedavnej jsem psal,ze mam problem :o) s prechodem na kernel 2.4.2.
Mam : RH7.0, 2.2.17..
Kernel jsem skompiloval,ale pri bootu pri INIT to kleklo.

Bylo mi doporuceno udelat upgrade podle Documentation/Changes.
Upgradnul jsem tedy pozadovane baliky (gcc,modutils,binutils,e2fsprog....)
a tesil jsem se na dalsi kompilaci.

Problem byl v tom,ze uz jsem si nic neskompiloval....make bzImage prakticky
ihned klekne na chybach, kterym se da jen tezko porozumet.

Rikal jsem si, ze jsem si,ze to asi bude neco s prekladacem...a jako spravny
BFU jsem
nainstaloval cely RH znova , uz pouze s jadrem 2.2.16 jsem upgradoval
pouze baliky make,binutils,e2fsprog,modutils,ppp ,ale make bzImage to same.
make dep vzdy bez problemu.

Tak jsem vzal RPMko jadra 2.4.2 a nainstaloval. Po bootu , namountovani
rootu ovsem
kleklo,s vypsanim registru.....ze by HW chyba ??

No a tak se chci zeptat :
1) Jestli se s tim jako beginner mam vubec zabyvat,nebo jestli nemam pri
problemech sanci - pokuste se me neodradit :o)
2) Jestli ma smysl sem posilat chybove hlasky pri make bzImage
2) Nebo jestli je nekde kenference o kernelu ve ktere bych moch neco okoukat
a neotravovat vas...

Diky za trpelivost, Martin