Beginner: Prechod na jadro 2.4

Středa Duben 11 13:38:39 CEST 2001

On Wed, 11 Apr 2001, Martin Smetak wrote:

> Pred nedavnej jsem psal,ze mam problem :o) s prechodem na kernel 2.4.2.
> Mam: RH7.0, 2.2.17..
> Kernel jsem skompiloval,ale pri bootu pri INIT to kleklo.
>
> Bylo mi doporuceno udelat upgrade podle Documentation/Changes.
> Upgradnul jsem tedy pozadovane baliky (gcc,modutils,binutils,e2fsprog....)
> a tesil jsem se na dalsi kompilaci.

Pokud nenabehne ani init, je mozne, ze bude nejaky problem v interakci
nove jadro - knihovny. Pokud jste si jadro kompiloval sam, treba jste na
neco zapomel.

Pokud tady ty chyby, "kterym se da jen tezko porozumet" nebudete
ventilovat, da se tak akorat vestit z kristalove koule.

Ja bych zkusil pouzit predkompilovane jadro z Raw Hide:

ftp://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/linux/redhat-rawhide/i386/RedHat/RPMS/kernel-2.4.2-0.1.28.i386.rpm

--
                        Milan Kerslager