existuje program na ucetnictvi?

Středa Duben 11 14:00:29 CEST 2001

> Myslim, ze konfiguraci takovehoto ucetnictvi/IS bude muset realizovat
> nekdo, kdo ma alespon elementarni znalosti s praci v siti, sdileni,
> administrace serveru apod. Do techto elementarnich znalosti lze podle mne
> zaradit i sdileni tiskaren v siti (at jiz pres smbprint ci klasicke
> Linuxove sdileni tiskaren pres lpr). Ale urcite mate pravdu, ze reseni
> tohoto problemu nebude uplne jednoduche, prinejmensim nebude tak
> operativni jako bezne nastaveni tiskarny na lokale (coz dnes zvladne i
> BFU).

	To jste mi ovsem stale neodpovedel... siri problemu jsem si vedom,
znovu opakuji - system bezi na serveru, pouze prezentacni logiku mam na
klientovi, klient ma na stole tiskarnu (ucetni tezko bude stale chodit
do tiskoveho strediska kde bude tiskarna za 1 meloun pro pracovni
skupinu schopna chrlit 100 stran za minutu), kterou ma jen ON a jen ON
vi kdy chce a muze tisknout, jak ty formulare vylezle napr. v PS dostat
na tuto tiskarnu tak aby na ni zaroven nemohl tisknut nikdo jiny... -
ted babo rad?

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno