existuje program na ucetnictvi?

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Středa Duben 11 15:04:07 CEST 2001

On Wed, Apr 11, 2001 at 02:00:29PM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	To jste mi ovsem stale neodpovedel... siri problemu jsem si vedom,
> znovu opakuji - system bezi na serveru, pouze prezentacni logiku mam na
> klientovi, klient ma na stole tiskarnu (ucetni tezko bude stale chodit
> do tiskoveho strediska kde bude tiskarna za 1 meloun pro pracovni
> skupinu schopna chrlit 100 stran za minutu), kterou ma jen ON a jen ON
> vi kdy chce a muze tisknout, jak ty formulare vylezle napr. v PS dostat
> na tuto tiskarnu tak aby na ni zaroven nemohl tisknut nikdo jiny... -
> ted babo rad?

Opravdu zalezi na tom, cemu rikate klient, predpokladam nejaky terminal, nebo
prohlizec. Ten musi mit v sobe zabudovanou platformove zavislou podporu pro
prijem takoveho soubor.

Pr.: V soucasne dobe pouzivam terminalovy emulator ArcTel a sql*reports na
strane serveru (nema to nic spolecneho s linuxem, je to priklad z praxe).
Reports posilaji na terminal znaky a ArcTel je zobrazuje. Po pokynu uzivatele k
tisku, poslou specielni sekvenci, ktera je pro ArcTel pokynem smerovat
nasledujici data na tiskarnu - beznou lokalni, na pocitaci, kde bezi ArcTel,
nikoliv sql*reports, az do jine sekvence, ktera toto ukonci.

Martin