OOM 2.4.x

b.linda na sh.cvut.cz b.linda na sh.cvut.cz
Středa Duben 11 14:17:47 CEST 2001

to nikomu z vas nevadi, ze xfree je silene nenazrane? pri rozliseni
1280x1024 a virtualnim desktopu roztazenym na 1280x1200, pouze wm(zadny
desktop manager),afterstep mi X (dle topu) nabopnaji na neuveritelnych
121MB!! hned po startu! Nechapu to. 3.3.6 mel pouze nejakych 20MB!!
Co s tim?