OOM 2.4.x

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Duben 11 15:13:22 CEST 2001

On 11/04/2001, b.linda na sh.cvut.cz wrote:

> to nikomu z vas nevadi, ze xfree je silene nenazrane? pri rozliseni
> 1280x1024 a virtualnim desktopu roztazenym na 1280x1200, pouze
> wm(zadny desktop manager),afterstep mi X (dle topu) nabopnaji na
> neuveritelnych 121MB!! hned po startu! Nechapu to. 3.3.6 mel pouze
> nejakych 20MB!! Co s tim?

Ja bych to neresil. Me to ukazuje sezranych 141 MiB, ackoliv mam jenom
128 MiB RAM a vyuziti swapu je momentalne 212 KiB. Takze se zda, ze
top/ps ukazuje mirne receno podivnosti. Mam takovou utkvelou ideu, ze uz
o pricinach nekdo v konferenci mluvil, ale zapomnel jsem, oc slo - a
jsem prilis liny to hledat :)

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka