Adresa maileru

nonsense na volny.cz nonsense na volny.cz
Středa Duben 11 15:33:48 CEST 2001

Zdravim,

nejak se nemuzu dohrabat odpovedi na nasledujici problem.

Mam schovany postovni server za firewalem.
Potrebuji tudiz protunelovat prichozi postu od providera k sobe do vnitrni site. (sprivatnima IP adresama).
Na firewallu mam instalovano jadro 2.0.?, pouzivat tedy ipfwadm.
Musim nastavit jako zdrojovou(prichozi) adresu na interfacu k providerovi
"cely svet", nebo staci jen ta adresa na druhe strane od providera.

Nikde jsem se totiz nedocetl (neumim moc anglicky), zda
kdyz mi nekdo odesila postu, tak jsetli jeho mailer navazuje prime
spojeni s mojim mailerem a uzly na ceste "jen" routuji pakety,
nebo zda si zpravu mezilehle uzly predavaji tak dlouho, az
prijde az k pocitaci mojeho providera a ten mi ji pak doruci, jako
ji dorucil mezilehly uzel k nemu?

diky.

--
nonsense