cestina v mysql

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Středa Duben 11 16:33:25 CEST 2001

On 11 Apr 2001 15:37:26 +0200, Honza Petrous <hop na unibase.cz> wrote:

> Duvod meho dotazu je ten, ze muj oblibeny web server Roxen, pracuje s texty
> interne unicodove a ja musim pri praci s MySQL porad provadet konverze
> unicode<->iso-8859-2, coz zbytecne zneprehlednuje kod ...

OK, cili zadani je napsat konverzni tabulky oblibenych kodovani do
UTF-8 (nebo 16?), pokud uz se to nekde nevali. To je vcelku jasne
a melo by byt snadne. Prilezitostne se na to podivam, kdyby se dlouho
nic nedelo, tak mne urgujte.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...
Petition for a Software Patent Free Europe http://petition.eurolinux.org