Adresa maileru

noel noel na beta.cermak.cz
Středa Duben 11 19:17:24 CEST 2001

> nejak se nemuzu dohrabat odpovedi na nasledujici problem.
>
> Mam schovany postovni server za firewalem.
> Potrebuji tudiz protunelovat prichozi postu od providera k sobe do vnitrni site. (sprivatnima IP adresama).
> Na firewallu mam instalovano jadro 2.0.?, pouzivat tedy ipfwadm.
> Musim nastavit jako zdrojovou(prichozi) adresu na interfacu k providerovi
> "cely svet", nebo staci jen ta adresa na druhe strane od providera.

cely svet

> Nikde jsem se totiz nedocetl (neumim moc anglicky), zda
> kdyz mi nekdo odesila postu, tak jsetli jeho mailer navazuje prime
> spojeni s mojim mailerem a uzly na ceste "jen" routuji pakety,
> nebo zda si zpravu mezilehle uzly predavaji tak dlouho, az
> prijde az k pocitaci mojeho providera a ten mi ji pak doruci, jako
> ji dorucil mezilehly uzel k nemu?

a je spravne
mailer (predpokladam sendmail) si prave kvuli tomu zjistuje adresu
pres DNS ( neni-li nastaven jinak). Chce MX zaznamy. A Pokud se
"nedovola" na zaznam s nejnissi prioritou, tak zkousi dalsi s vyssi
prioritou, atd. Pokud nefunguje ani jeden, obvykle nahlasi
nedorucitelnou postu.

--
L.V.
jezevec