Hacker

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Středa Duben 11 17:52:06 CEST 2001

mtd wrote:
> wu-ftpd nedoporucuji, ten ma problemy s bezpecnosti. lepsi je napr. proftpd.

Teda ne ze bych chtel bejt jizlivej :-), ale prave proftpd bylo dle
zacatku threadu (respektive obsazenem dopisu) cesta kudy se tam hacker
mohl dostat (ano, cetl jsem dale i to o mozne ceste pres bind).

<NO FLAMES>Sice plno lidi tvrdi, jak je wu-ftpd problematicke, ale v
posledni dobe byly problemy spise s proftpd. Pokud chcete bezpecnost,
pouzijte treba vsftpd, mozna i ftpd-BSD. </NO FLAMES>

	Jarda

      Ing. Jaroslav Stribrsky
      Vysoka skola chemicko-technologicka
      Ustav pocitacove a ridici techniky
      Technicka 1905, 166 28 Praha 6, CZ
      E-mail: Jaroslav.Stribrsky(at)vscht.cz

Az mi bude tak sto deset, prijde Buh a zmackne RESET !