chyba v "man 2 signal"?; dokumentace linuxu

Ondrej Martinek martinek na gncz.cz
Středa Duben 11 17:20:36 CEST 2001

Ahoj,

"nahodou" sem si precetl manualovaou stranku k systemovemu volani
"signal(2)" v Redhat 6.2 (i dalsi napr. Debian 2.2) a zda se mi , ze je
tam chyba.  Tvrdi, ze linux *nepouziva* semantiku BSD, ale resetuje
signal handler.  To, ale neni pravda.  Navic doporuceny hlavickovy
soubor <bsd/signal.h> ani neexistuje.
Spravny popis k funckci "signal(2)" je az v "info libc".

Myslim, ze jestli me na linuxu (tj. distribucich) neco opravdu dost
vadi, tak je to prave nedostatek rozumne dokumentace.  Manualove stranky
jsou vesinou velmi stare a nekompletni a texinfo dokumentace nema zadny
standardni format, takze se v ni tezko orientuje.  Spolehat se na Irc
nebo Usenet neni asi to prave.

Mimochodem na vetsinu otazek ohledne standarnich rozhrani (ANSI C,
X/OPEN, BSD, SVID...) se mi uspesne dari nalez odpoved v manualovych
strankach komercniho Digital UNIXU.

PS: Nechci prudit ani zacinat diskuzi o tom, co je zadarmo a co neni. ;)

S pozdravem
--ondra