existuje program na ucetnictvi?

Tomas Krbec krbec na 4m4.cz
Čtvrtek Duben 12 08:45:48 CEST 2001

vyžadováno,

No včera jsem to teda zjišťoval, moje slečna je účetní a zjistil jsem,
že nejlepší řešení by bylo:
1) pro účetní "vkládačky" je nejlepší znakový režim, je to rychlé a
přehledné, nepotřebují mít na obrazovce tolik informací
2) pro účetní, které už nějak pracují s vloženými daty je samozřejmě
lepší grafické rozhraní, rozhodně ale pokud možno ovladatelné
klávesnicí.
No a potom samozřejmě nějaký SQL server, je potřeba ale zákazníky
přesvědčit, aby na serveru investovali do pořádného HW, což se ne vždy
daří s potřebným úspěchem.
Nevím jak v linuxu, živím se programováním pro Win, ale po dlouhém a
vyrovnaném souboji s uživateli jsme prohráli a předělali náš program
tak, že v něm fungují entery jak v dosu, teda alespoň na těch
nejkritičtějších místech.

      S pozdravem
      Tomáš Krbec

         krbec na 4m4.cz