Vyriesene: Compaq Smart Array a linux 2.4

Jan Matis matis na hq.sk
Čtvrtek Duben 12 07:59:28 CEST 2001

Tak som sa s tym potrapil a prisiel som na to ze pokial okrem smart2
ovladaca (block devices) ku kernelu prikompilujem aj LVM a RAID support
(Multiple devices driver support) a v raide samozrejme vsetky podvolby.

len mi nieje clekom jasne preco je smart2 ovladac v v block devices ako by
som ho ocakaval a k comu potrebuje softwerovy raid support (teda aspon tak
som pochopil raid support v kernely)

pre zopakovanie ... bootovanie z raid 0 a 1  (2 disky) a ako /var
namontovany raid 5 (4 disky )

vie mi niekto vysvetlit trochu teorie okolo tohoto ?
alebo som len uplny ignorant a kazdemu je jasne ze
 compaq smart array patri medzi blokove zariadenia a nie scsi radice (ako
napriklad ami megaraid) a k jeho funkcnosti jednoducho treba raid podporu
v kernely ...

s pozdravom Jan Matis