Single sign-on

Martin Horak horakm na mail.sce.cz
Čtvrtek Duben 12 10:46:38 CEST 2001

> A co takhle mít hesla na jednom místě v LDAP?

Bezva napad. Prave to zkousim s OpenLDAP, ale jsem celkem ztracen mezi
ruznymi ObjectClass, Attributetype, Syntax apod. Muzete prosim nekdo, kdo
to mate rozchozene poslat alespon male info, jake pouzivate ObjectClass,
jak mate postaven strom objektu, apod. - abych se mohl od neceho
odpichnout?

Jeste se zeptam na dve veci:
1) Budu-li delat vlastni ObjectClass, jake ji mam priradit cislo (OID),
aby nikde nekolidovalo?
2) Existuje nejaka utilitka na plneni LDAP databaze ceskymi znaky
(pry se maji kodovat do utf-8 a base64)?

Staci i odpoved ve stylu "Precti si <tohle> a <tohle> a nevotravuj!"

Dekuji,

--
Ing. Martin Horak
systemovy programator