Single sign-on

Honza Petrous hop na unibase.cz
Čtvrtek Duben 12 11:44:49 CEST 2001

> Bezva napad. Prave to zkousim s OpenLDAP, ale jsem celkem ztracen mezi
> ruznymi ObjectClass, Attributetype, Syntax apod. Muzete
> prosim nekdo, kdo
> to mate rozchozene poslat alespon male info, jake pouzivate
> ObjectClass,
> jak mate postaven strom objektu, apod. - abych se mohl od neceho
> odpichnout?

1, Zkuste prohledat archiv konference. Omila se to tu stale dokola.

2, Doporucuji zacit administratorskym manualem z OpenLDAP projektu - je fakt
dobry a dozvite se tam vetsinu podstatnych veci. Soucasti textu je
i primitivni priklad, ktery pro uvod dostacuje.

3, Zajimavy je take popis, jak zprovoznit sambu, aby spolupracovala
s LDAP serverem. Jsou tam i popisy schemat. Zde je URL:
http://www.unav.es/cti/ldap-smb-howto.html

> Jeste se zeptam na dve veci:
> 1) Budu-li delat vlastni ObjectClass, jake ji mam priradit
> cislo (OID),
> aby nikde nekolidovalo?

Viz. administratorsky manual.

> 2) Existuje nejaka utilitka na plneni LDAP databaze ceskymi znaky
> (pry se maji kodovat do utf-8 a base64)?

Take to bylo v teto konferenci.

/Honza