Beginner: Prechod na jadro 2.4 (!Delsi)

Gratz Jaroslav xgratz01 na stud.fee.vutbr.cz
Čtvrtek Duben 12 12:26:51 CEST 2001

On Thu, 12 Apr 2001, Martin Smetak wrote:

> Nechtel jsem nijak urazit....stele pripominam ono beginner v subj.
> Ted asi napisu nejaky bug, ale byl jsem presvedcen,ze kernel source balik
> sice potrebuje k stastne kompilaci nastroje v nem neobsazene,ale zdrojaky
> ma vsechny vlastni a odnikud jinud je netaha ?! :o(

Prave ze ne, v RH nemate v kernel-source hlavickove soubory, ty jsou v
samostatnem balicku kernel-headers. Je to kvuli tomu, ze dost programu
potrebuje ke kompilaci hlavickove soubory z kernelu a tak se nemusi
instalovat mnoho MB vsech zdrojovych souboru, kdyz zrovna nechcete
kompilovat kernel.

J.G.