Beginner: Prechod na jadro 2.4 (!Delsi)

Martin Smetak linux_minca na no9.cz
Čtvrtek Duben 12 12:36:10 CEST 2001

> Prave ze ne, v RH nemate v kernel-source hlavickove soubory, ty jsou v
> samostatnem balicku kernel-headers. Je to kvuli tomu, ze dost programu
> potrebuje ke kompilaci hlavickove soubory z kernelu a tak se nemusi
> instalovat mnoho MB vsech zdrojovych souboru, kdyz zrovna nechcete
> kompilovat kernel.

Jeeee....sakrys,ale ted mi potom nedochazi, jak je mozne skompilovat novy
kernel
bez toho,abych mel tyto hlavickove soubory....myslim aktualni k dane rade.

Kdyz jsem mel kernel 2.2.16 a kompiloval ted 2.4.2,bez aktualizace
headers....zacinam
v tom mit solidni binec :o( Precetl jsem par kernel how-tos,ale ani tam se o
tom
nic nepsalo :o(