Beginner: Prechod na jadro 2.4 (!Delsi)

Gratz Jaroslav xgratz01 na stud.fee.vutbr.cz
Čtvrtek Duben 12 12:40:34 CEST 2001

On Thu, 12 Apr 2001, Martin Smetak wrote:

> Jeeee....sakrys,ale ted mi potom nedochazi, jak je mozne skompilovat
> novy kernel bez toho,abych mel tyto hlavickove soubory....myslim
> aktualni k dane rade.

Blbe :) Ale jestli jste si stahl neco jako
http://www.kernel.org/pub/linux/kernel/v2.4/linux-2.4.2.tar.bz2, tak tam
ty hlavickove soubory AFAIK uz jsou v adresari include. Ale RH to deli na
kernel-source a kernel-keaders z jiz zminovanych duvodu. Takze pokud
kompilujete linux-2.4.2.tar.bz2, melo by byt vsechno v poradku, ale jestli
jste preplacnul adresar include v linux-2.4.2.tar.bz2 nejakym balickem
kernel-headers, neni to nejlepsi napad.

J.G.